Kompislek

Wednesday, November 29, 2006

Gunilla barn? näe.

nu sitter man här liksom. vad ska man göra åt det? inget! haha det är det är mitt motto.
och sedan kan man ju säga att jag inte vill/orkar göra nåt åt det.

jag har ju kommit hem nu också, från Gunilla, det var inte som jag väntade mig faktiskt utan det var annorlunda. men till det posetiva faktiskt vilket är bra.
jag tycker också att segla är skoj numera, jag tyckte det innan men hade nästan inte gjort det utan bara fått en känsla av det. men nu kan jag segla eller ja typ lite. så det ska bli skoj till sommaren när man ska segla med kompisarna! om det fixar sej med hur alla jobbar osv. vilket jag tror inte att det gör.. utan jag kommer bli den som inte kommer med. det kommer inte bli så skoj..
men kanske om jag kämpar för det så funkar det. hoppas det.

nu ska jag nog berätta om vad jag gjorde på resan, med det orkar jag inte, ni kan ju gå in på hemsidan och läsa alla 72 bloggar. det är skoj (inte) men jag kan säga vilka städer vi var i.
första ökerö till lûbeck. det var en mysig stad typ som gamla stan i sthlm fast ändå inte..
nästa hamn var antwerpen. det var också en stad som var gammal men det kändes mycket större, det var den.
sedan var det portsmouth, där sov vi i en engelsk familj och det var trevligt! och sedan var det ett shopping center alldeles brevid där vi låg förtöjda.
och då var det Bisacya! det var skoj 12 dagar till sjöss och det blåste som max 28.5 M/S ! det är mycket. och vi blåste sönder 7 segel också! mäktigt..
Cadiz det var lite bad lite regn lite flamenco <<---- skoj! och lite sevilla <-- en stad
Barcelona det var typ den roligaste staden.. det var massa konstiga hus, en konstig kyrka som har byggts på i över 100 år! sangria familjia! eller hur den stavas den var stor också.. och så var det mycket folk överallt skoj vare!.

sedan var det séte det var skoj, en heldag med minibuss runt överallt i landet! ghetto!

gibraltar var apor!!!!!!! skit skoj! mycket damp och lek =)

och nu orkar jag inte mera!!!!!!!!!!!!!!!

mitt liv är svårt! cya½

0 Comments:

Post a Comment

<< Home