Kompislek

Sunday, August 06, 2006

Kalaset för tredje dagen i rad.

Ja här kommer nu min blog, också.
Det är ju ganska många som har det nu, men vem bryr sej då om det kommer en till blog?
Inte jag iallafall.
Och mitt namn är ju Nils Lennart Benjamin Fhager, jag är 16 år men fyller 17 i oktober.
Jag är nog en sån kille som är neger på sommaren, och lite på vintern.
Jag lyssnar på alt inom "negerväg" om ni fattar? typ hip hop, raggae, soul och RnB.
Fast ibland kan jag lyssna på rock, men då är jag redigt uttråkad.

Ikväll var en sån kväll som man ville ha fast man behövde den inte riktigt, fast man ville ha den i meritlistan endå.
Det hela började med att jag åkte till ungdomshemmet och övade med abrehams (en väldigt bra ungdomskör här på donsö som ja är med i), för vi skul
Vile sjunga på ett möte som började kl 19:30.
Och det gick väldigt bra sa dom, så det var skönt.
Sedan efter mötet var slut så fick vi reda på att Slagsmålsklubben skulle spela på frihamnspiren, så vi björna (skyndade) in till fiskebäck Jag, Johan, Affe, Jacob, Josef. Då gick vi hem till tobbe och sedan efter 5 min så åkte vi in till frihamnspiren och det var helt sjukt med olika folk. Ja såg faktist en 2 poängare och det är bra. Och kl 23:10 så började SMK spela, och publiken var helt sjukt pepp, dom hoppade konstant helatiden! as varmt också fast jag höll mig ganska kyld.
Efter en timmes lång konsert så var man helt slut, så vi åkte till Burger King och tog oss en whopper meal, det var gott. och som vanligtvis parkerade vi gratis vid hagakyrkan som vi gjort i tre kvällar hehe.
Efter den burgaren så åkte vi hem till kära donsö och nu skapar jag min blog. är ganska nöjd med den än så länge.
hoppas ni har några klagomål.
Fred!
P.S här är en låt som alla måste gilla eftersom Nils gillar den: "Gnarles Barkley - Smiling Faces" fast den är ganska bra. D.S

1 Comments:

  • ja, halåjah. ville bara meddela om att jag tyckte att du skulle skriva lite om när ajg lagade mat till er mitt i natten för det var gjort med kärlek. farväl kära bästis!

    By Blogger hanna, at 2:41 PM  

Post a Comment

<< Home